GoatTV7 – Live TV Apk

GoatTV7 adalah kesinambungan daripada GoatTV3. GoatTV merupakan IPTV dari negara China yang mempunyai hampir 270 TV channel dari negara USA, Singapore, Malaysia Hong Kong, Taiwan dan China . Ia mempunyai banyak pilihan TV Malaysia berbanding IPTV apk yang lain. Bagaimanapun siaran dari GoatTV kerap tergendala dan tidak dapat ditonton.


Ape yang menarik mengenai IPTV ini, ia mempunyai banyak siaran astro berbahasa melayu dan juga beberapa channel astro supersport. selain daripada itu, ruangan sport section (Bein HD), international movie section juga mempunyai beberapa pilihan rancangan yang menarik.


Aplikasi ni menggunakan menu english dan senang untuk difahami. GoatTV7 telah mengubah interface aplikasi dan amat berbeza berbanding GoatTV3 (admin telah terlepas beberapa siri GoatTV).

Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop. Rujuk post disini.

————————————————————————————————————-

Bagaimana untuk mendapatkan GoatTV7

                                           Download GoatTV7 Apk : Link 1 @ Link 2


Langkah 1: Download dan Install aplikasi apk diatas.

Langkah 2: Hanya swipe atas dan bawah untuk menukar channel

Langkah 3: Tekan star untuk favourite kan channel anda.

Bein HD
Movie untuk english channel

Langkah 4: Sekiranya anda tidak dapat melihat siaran, ubah decode ke software.

Pilih Menu
Pergi ke Decode

Tukar ke Software decoding

              Enjoy! Jangan Lupa Like FB Page kami untuk update terkini : Kodi IPTV Malaysia

0 Replies to “GoatTV7 – Live TV Apk”

  1. sy dah install goat7 dlm box tm yg putih tapi keluar verifying user je setengah n stuck kat situ je..bole bantu utk selesaikan maslah ini..tksh

  2. Salam.. kepada tuan blog..saya nak tanya app goat ni free x? Ke kena buat donation jgk? Mcm app HDKan tersankut kena jd donator $ US dlu bru dpat?Tq?

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.