Tonton – Bagaimana Untuk Mendapatkan VIP Access

Kali ni kami ingin berkongsi satu lagi aplikasi yang membolehkan anda menonton filem dan drama melayu terkini dan juga siaran dari live dari media prima. Selain daripada itu ada juga movie chinese dan juga korea. Terima kasih kepada saudara Muhamad Azwan kerana berkongsi tips ini kepada kami.
Siapa kat sini ada akaun tonton? Tau tak tonton tu apa? Tonton ni laman web online yang menyediakan rancangan yang ada dekat TV3, TV9, NTV7, 8TV dan beberapa lagi siaran. Kiranya kalau korang terlepas tonton rancangan kat station tv ni, boleh la korang tengok dekat tonton. Ala-ala catch-up tv la ni.

Sebelum ni, tonton.com.my ini menyediakan siaran percuma kepada semua pengguna. Tetapi selepas website ni dah popular dan beberapa perubahan serta diberi nafas baru. Berlaku la sedikit perubahan. Seperti yang dijangka, siaran percuma telah di gantikan kepada siaran berbayar. Tapi tak semua rancangan dikenakan bayaran. Biasanya kalau tv series tu, beberapa episode awal akan diberi percuma, lepas tu hanya untuk vip user je yang boleh access.

Untuk kali ni kami akan berkongsi kan cara menonton aplikasi ni menggunakan vip account secara percuma, so bolehlah #TontonMacamVip (tagline tonton). Cara ini tidak memerlukan anda untuk root phone, hanya sekadar menginstall lucky patcher sudah memadai. Untuk memudahkan user, aplikasi yang disediakan sudah pun di patch kan.

——————————————————————————————————–

Bagaimana untuk mendapatkan #TontonMacamVip

untuk mendapatkan siaran vip ini anda perlu mendownload aplikasi di bawah terlebih dahulu :

Lucky Patcher ⇨ Download Link 1

Tonton Apk (Sudah siap patch) ⇨ Download link 1

Langkah 1 : Download dan install kedua-dua aplikasi diatas.

Langkah 2 : Buka aplikasi Lucky Patcher dan cari aplikasi tonton

Langkah 3 : Selepas itu klik launch menu dan aplikasi tonton akan dibuka

Langkah 4 : Register id secara random (hentam saja email id)

Langkah 5 : Selesai mendaftar terus ke ruangan get VIP

Langkah 6 : Tekan subscribe dan menu lucky patcher akan keluar dan tekan Yes.

Langkah 7 : Tahniah, kini anda telah pun menjadi VIP untuk tonton dan mendapat full access terhadap aplikasi ini

Sekiranya tonton detect vip account anda adalah palsu, ia akan di remove.. tp boleh register balik pakai email yg sama dn buy vip lagi .. Gunakan fake id dan email untuk mengelakkan sebarang permasalahan.

Youtube tutorial untuk mendapatkan VIP Access

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan addon ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dah Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna!