Kodi 17 Krypton buat masa ini hanya boleh digunakan oleh android 5 dan keatas sahaja. Terdapat banyak kelebihan menggunakan v17 berbanding jarvis terutamanya dari segi kualiti video dan interface yang lebih menarik.

Walaubagaimanapun, kini terdapat mode v17 yang boleh di install di device yang masih menggunakan android 4.4. Aplikasi ini telah di modkan oleh Mygica dev dan tidak mempunyai sebarang masalah untuk digunakan di android 4.4.

Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop. Rujuk post disini.

Bagaimana untuk mendapatkan Kodi Krypton untuk android 4.4 (Mygica)

Langkah 1: Download dan Install aplikasi apk diatas.
Langkah 2: Sekiranya mempunyai masalah failed to parse package, pastikan anda mendownload menggunakan pc atau desktop mode.
Langkah 3: Install dan setup addon seperti Kodi 17 – Rujuk Post Ini.
Sekiranya anda tidak dapat memasukkan addon ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna!

 

19 Replies to “Mygica | Kodi 17 Krypton di Android Kitkat 4.4”

  1. Salam tuan.. Mohon tunjuk ajar, saya pakai box putih dan install mygica.. Dan pakai addon wizard tuan versi 3.5… Saya ada satu masalah dimana selalu crash.. Mohon tunjuk ajar daripada tuan

  2. Hi/Salam Admin,

    Macam mana nak upgrade KODI v15 to v17?

    Device: Himedia H8 Lite, Android Lollipop, 2gb RAM, pre-installed with KODI v15.
    Dah pergi playstore, takde “Update button’. Ke kena uninstall dahulu?

    Terima kasih.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.