Sport World – Kodi Addon

Sport World addon merupakan addon yang dihasilkan oleh Nemzzy dan boleh didapati didalam Stream Army Repo. Addon ini lebih tertumpu kepada sport tv channel dan juga live sport stream.

Addon ini mempunyai banyak pilihan sukan dan link yang sentiasa di auto update. Antara yang sukan yang terdapat di dalam addon ini adalah seperti bola sepak, rugby, tennis, boxing, nb, baseball dan banyak lagi. 


Kebanyakkan sport link yang discrapt didalam addon ini adalah menggunakan sport devil. Penggunaan addon ini dapat memudahkan pencarian kerana sport channel yang terdapat didalam sportsdevil addon adalah terlalu besar dan banyak serta sukar untuk dicari dengan sistematik.

Selain itu, siaran bola sepak diambil menggunakan link dari website soccerstreams dengan kualiti dan mutu yang stream yang agak baik.

Selain itu, addon ini juga akan memaparkan status link sekiranya ia sudah tamat, masih berlangsung ataupun belum lagi disiarkan. 

Boleh dikatakan addon yang amat sesuai untuk peminat siaran sukan. Link yang disusun dengan kemas dan interface yang sangat simple. Recommended ++

Bagaimana cara untuk mendapatkan addon Sport World

Anda boleh mendapatkan addon ini dengan menambah source dengan menggunakan link ini ⇨ http://streamarmy.co.uk/repo/. Selain daripada itu anda juga boleh mendownload repository streamarmy dibawah secara terus

button

Langkah 1: Download Repository Stream Army diatas (Tunggu 4-5 saat dan skip ad).

Langkah 2: Buka aplikasi “Kodi“.

Langkah 3: Pergi ke “Menu Utama” dan pilih “Add-ons”.


Langkah 4: Kemudian klik “Add-ons Browser Icon”.


Langkah 5: Pilih “Install From Zip” dan pergi ke lokasi dimana file di Download / Source.


Langkah 6: Klik dan install repository.StreamArmy-5.1.zip”.

Langkah 7: Tunggu sehingga notifikasi “Add-ons Updated”.

Langkah 8: Pilih “Install From Repository” dan pergi ke “Stream Army Repository“.


Langkah 9: Klik “Video add-ons” dan install “Sport World”.

Langkah 10: Sila tunggu sehingga keluar notifikasi dan boleh ke section “Video Add-ons“.

Untuk menambah source @ addon by zip menggunakan Jarvis, FTMC, SPMC ➔ rujuk post ini.

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan addon ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna! 

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.