Live Lounge | Live TV Apk

Live Lounge daripada developer addon Boom! Inside 4ndroid telah mengeluarkan versi terbaru live tv apk yang sangat menarik. Terdapat menu Sports, IPTV, Movies, TV Series, Kids dan juga adults.

Antara yang terbaik didalam aplikasi ini adalah siaran sport dengan kualiti HD. Terdapat berbagai jenis sport yang boleh didapati dan sangat mudah untuk digunakan.

Sport seperti wrestling, live sport (iptv) dan juga ufc boleh didapati didalam aplikasi ini. Selain itu terdapat juga siaran ulangan untuk yang tidak berkesempatan untuk melihat secara live.

Selain daripada itu, kandungan movie, cartoon dan tv show juga boleh dikatakan terbaru, dengan beberapa menu carian dan filter yang memudahkan proses mencari movie kegemaran anda.

Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop. Rujuk post disini.

Bagaimana untuk mendapatkan aplikasi Live Lounge


Anda boleh mendownload aplikasi Live Lounge secara terus menggunakan link dibawah.

Langkah 1: Download dan install Live Lounge diatas. (Tunggu 4-5 saat dan skip ad).


Langkah 2: Selepas itu hanya klik mana-mana menu untuk melihat siaran.

Langkah 3: Aplikasi ini mempunyai iklan / ads, hanya perlu tekan escape untuk menghilangkan pop up iklan.

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan aplikasi ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna! 


0 Replies to “Live Lounge | Live TV Apk”

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.