MyTV apk merupakan apk yang membolehkan anda untuk play dan live stream sebarang link iptv termasuk p2p. Untuk edisi kali ni, kami memberikan special compilation playlist hasil dari kerjasama beberapa user  dan mempunyai hampir 1600 Live TV channel dari negara Malaysia, Singapore, Indonesia, Hong Kong, Taiwan, Japan dan China.
Aplikasi ni menggunakan menu berbahasa english dan amat senang untuk digunakan. Interface yang hampir sama seperti juga siaran IPTV yang lain. Hanya perlu swipe kiri dan kanan untuk menukar channel / negara.

 

Boleh dikatakan hampir kebanyakkan channel iptv yang berbayar seperti telah pun dimasukkan kedalam aplikasi ini dan membolehkan anda untuk menonton secara percuma. Sekiranya anda ingin masukkan channel baru, hanya perlu edit dan masukkan di playlist sahaja.

Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop menggunakan aplikasi nox player.

 

 

Bagaimana untuk mendapatkan MiTV


Langkah 1: Download dan Install aplikasi apk diatas.

Langkah 2: Download playlist mitv dibawah.

 

Langkah 4 : Kemudian rename playlist ke mitv.txt (pastikan nama : mitv.txt) dan paste ke root directory
Langkah 6 : Selesai, kini anda sudah boleh menonton siaran mitv.
Untuk mendapatkan update playlist terbaru. Sila join closed group kami di facebook Kodi IPTV Malaysia (AR). Profile tanpa DP dan tidak menjawab soalan akan di reject. Terdapat bermacam-macam free IPTV dikongsi disana ya.
Sekiranya anda tidak dapat memasukkan aplikasi atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna!

 Video tutorial cara install mitv apps dan playlist

84 Replies to “MiTV | Live TV Apk”

  1. How to use the mitv playlist file? I bypassed the eslock file successfully but don’t understand how to paste it to root directory in Es file explorer. It would be great if you could guide me how to complete Langkah 6. Thanks!

  2. Alhamdulillah, boleh gune dgn lancar, tq min, ade request nk join close group kt fb tu, hope dpt le approve ye min, tq byk min

  3. Admin why is it that the channel freeze and no moving ? can you give some suggestion to fix it ? Thank you.

  4. Smlm dpt 3 channel je. TV1,2&ASTRO ARENA je. Lps tu dah tak leh masuk grp. Cmne ya nak tengok cmua siaran2 ni. Apo den keno buat

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.