WorldCUp64 IPTV mempunyai hampir 1600 Live TV channel dari negara Malaysia, Singapore, Indonesia, Hong Kong, Taiwan, Japan dan China . Seperti juga IPTV yang sebelumnya, IPTV ini mempunyai siaran dari local tv dan juga sedikit kandungan astro dan sesuai digunakan untuk menonton world cup 2018.

Aplikasi ni menggunakan menu berbahasa cina, walaubagaimanapun amat senang untuk digunakan. Interface yang hampir sama seperti juga siaran IPTV yang lain. Hanya perlu swipe kiri dan kanan untuk menukar channel / negara.

Boleh dikatakan hampir kebanyakkan channel iptv yang berbayar seperti huat88tv telah pun dimasukkan kedalam aplikasi ini dan membolehkan anda untuk menonton secara percuma. Walaubagaimanapun tiada jaminan ia akan bertahan lama.

Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop menggunakan aplikasi nox player.

 

Bagaimana untuk mendapatkan WorldCup64


Langkah 1: Download dan Install aplikasi apk diatas.

Langkah 2: Hanya swipe atas dan bawah untuk menukar channel

Langkah 3: Sekiranya tiada gambar atau suara tukar ke soft decode. Klik gambar piala untuk access ke setting

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan aplikasi atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna!

16 Replies to “WorldCup64 | Live TV Apk”

      1. Teringin juga nak kasi 5 bintang tapi server lag sangat2 tersangat admin. Almaklum lah barang free 😁 jgn kecam sy. Selamat Hari Raya.

  1. Admin
    Mengapa astro world cup 2018 823 tak bokeh jalan Dan golf 825 tak boleh jalan Dan tak ada gambar hanya Ada suara

  2. Bos boleh x wat apk bru yg isinya lebih kurang ni tapi setiap 2-4 minit x stop dia punya loading… Penat la asyik tekan2 sy guna apk lain ok je yg ni problem tqq

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.