Selfless adalah addon yang dihasilkan oleh Altruistic dan merupakan addon yang mengandungi pelbagai jenis siaran tv, movie, tv show dan juga sport stream.

Terdapat berbagai live stream tv didalam addon ini yang diadaptasi daripada apk seperti TapTv, Swift Stream dan juga mobdro. Selain itu terdapat juga live sport stream dan juga premium channel tv daripada luar negara

Addon ini membolehkan anda untuk menonton movie / tv show dengan multi-source provider dengan kualiti yang agak memuaskan. 

Antara yang paling menarik di dalam addon ini, adalah swift stream live tv dimana anda boleh menonton siaran tv berbayar daripada malaysia secara percuma. Terdapat berbagai siaran dengan kualiti yang memuaskan.

Boleh dikatakan amat sesuai digunakan sekiranya anda meminati siaran live tv dari dalam dan luar negara serta menonton movie dan tv show terkini.

Bagaimana Cara Untuk Mendapatkan Add-on Selfless Lite

Anda boleh mendapatkan addon ini di repository bookmarklite dengan menambah source dengan menggunakan link ini ⇨ http:/bliss-tv.com/lite dan namakan bookmarklite. Selain daripada itu anda juga boleh  mendownload repository bookmarklite di bawah secara terus

Langkah 1: Download Repository Bookmarklite diatas atau menambah menggunakan source.

Langkah 2: Buka aplikasi “Kodi“.

Langkah 3: Pergi ke “Menu Utama” dan pilih “Add-ons”.

Langkah 4: Kemudian klik “Add-ons Browser Icon”.

Langkah 5: Pilih “Install From Zip” dan pergi ke lokasi dimana file di Download Lokasi Source.

Langkah 6: Klik dan install “repository.bookmarklite-2.0.zip. Sekiranya menggunakan source pergi ke – bookmarklite repository dan pilih repository bookmarklite.

Langkah 7: Tunggu sehingga notifikasi “Add-ons Updated”.

Langkah 8: Pilih “Install From Repository” dan pergi ke “bookmarklite repository“.

Langkah 9: Klik “Video add-ons” dan install “Selfless Lite”.

Langkah 10: Sila tunggu sehingga keluar notifikasi dan boleh ke section “Video Add-ons“.

Untuk menambah source @ addon by zip menggunakan Jarvis, FTMC, SPMC ➔ rujuk post ini

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan addon ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna!

21 Replies to “Selfless | Kodi Addon”

  1. selepas instal ok semua astro channel blh tengok..memang terbaik..dalam masa seminggu mcm tu terus semua channel astro dh x boleh tengok napa ye? ada kah perlu buat pembayaran apa2?kalau ada bagi la detail..

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.