MyITV7 – Best Live TV Malaysia

Atas permintaan ramai, kali ni admin nak kongsikan satu aplikasi yang membolehkan anda melihat hampir kesemua rancangan TV dari malaysia (full package okey!) di aplikasi android atau window anda. Haa, MyITV 7 merupakan aplikasi yang telah di mod kan dari aplikasi Myiptv.


Berapa lama aplikasi ni boleh bertahan? Selagi tidak di patch atau ditutup lobang, selagi tu lah anda boleh menggunakan aplikasi ini.

Seperti juga Myiptv, aplikasi ini mempunyai 3 menu di bahagian Live TV iaitu MyITV7 EN , MyITV7 CN dan juga MyITV7 HD. Selain daripada Live TV aplikasi ini juga membolehkan anda untuk menonton filem-filem baru diruangan VOD.

Live Tv Section
 
VOD section untuk penggemar filem

Sekiranya anda tidak mempunyai aplikasi android, boleh menggunakan android emulator seperti NOX player. Aplikasi ini memerlukan anda menggunakan external player seperti Mx Player untuk membolehkan ada menonton siaran.
——————————————————————————————————-
Bagaimana untuk mendapatkan MyITV7 di aplikasi android anda

Aplikasi ini memerlukan anda untuk mendownload dan install dua apk untuk membolehkan aplikasi ini gunakan

Download MyITV7 apk : Link 1   Link 2  Link 3

Langkah 1: Download dan install MyITV7 apk diatas. Tekan “Done” dan jangan buka aplikasi.

Download Update apk : Link 1   Link 2  Link 3 


Langkah 2: Download dan install Update apk diatas. Selepas selesai, buka aplikasi dan tunggu sehingga keluar notifikasi “Please contact admin”.


Langkah 3: Buka aplikasi MyITV7 dan sekiranya berjaya, anda akan mempunyai mac address. sekiranya “null” patch tidak berjaya, ulangi langkah diatas.

Langkah 4: Anda sudah boleh melayari MyIPTV7, Pergi ke setting dan tukar player set ke Mx Player

Bagaimana untuk mendapatkan MyITV7 di Window

Untuk menggunakan aplikasi ini di window pc/laptop, anda perlu menggunakan android emulator. Antara android emulator yang disyorkan adalah Nox Player, kerana emulator ini amat mudah digunakan dan amat ringan berbanding emulator yang lain.

Download Nox Player : Link 1  Link 2

Langkah 5: Download dan install aplikasi Nox player diatas

Langkah 6: Buka aplikasi Nox player dan setup google play anda

Langkah 7: Selepas selesai, download Mx Player di google store.

Langkah 8: Ikuti langkah 1-4 diatas.

Sekiranya semasa membuka channel astro dan aplikasi tidak dapat dijalankan, install aplikasi version lama Mx Player (lebih stabil dan compatible di Nox Player).Pastikan anda disable auto update di playstore untuk mengelakkan Mx Player di update ke version baru.

Download Mx Player versi lama : Link 1  Link 2

Astro warna menggunakan Mx Player

Enjoy! Jangan Lupa Like FB Page kami untuk update terkini ; Kodi IPTV Malaysia

———————————————————————————————————-
update 09/01/17 : Aplikasi telah diupdate dan siaran boleh dilihat kembali

78 Replies to “MyITV7 – Best Live TV Malaysia”

  1. tksh atas perkongsian ini. Sebelum ini sy langgan iptv n bila guna apps ni semuanya dpt free spt iptv yg sy langgan…terbaik admin.

  2. sy dh install app MyITV7 kat box & ikut semua step suggested. yg pelik, bila nk bukak 1-1 chanel (i.e. TV1) trus klua balik screen sblm..ada try tukar player ke "MX player", tp terus kena klua ka main screen. agak2 admin apa masalah box sy ni? boleh komen sket?

  3. takboleh nak install le nox player tu..asyik kluar pop up update driver graphic card..cek driver dah latest tp pop up tetap sama..any other solution?

  4. Sama dengan saya masalah tu..dpt tgk lbh kurang dlm 5 min je..pastu die stuck..kne kuar blk pastu masuk balik..ok skjp je..pastu stuck blk…kne ulang step mcm tu semula…selagi menonton…ade cara nk solve problem tu x?..tq

  5. Nk tnya jga la disebbkan ramai nk nk menikmati myitv7 secara free, jd kt sini tnya la dekt hypptv box putih bole ke install kt dlm tu mohon pandangan semua adakah dia akan colep ke cm ne

  6. bro bila run app update, dia download something pastu kuar error parsing error..bila run myiptv pastu klik mana2 channel dia return to homepage.banyak kali try..any advice?thanks

  7. salam admin..sy install dekat sy punya phone mi4i.. da bole masok da tukar mxplayer..semua ok..internet pakai wifi..tapi x le play..bile masok mx player die loading pusing je..ade yang kurang ke??or ade lagi step perlu saya buat..update semua da,..fyi..hp saya ade kodi skali..kodi bole play..tapi yang apps ni x le play..thanks..

  8. Saya dah uninstall,pastu install semula pon masih x bole buka..die kluar channel smue bile kite select mane2 die loading lame,pastu kuar gambar kucing,dh restart modem pon same..kenape ye?

  9. Admin, apk ini dah terlalu ramai yang gunakan so seller dah dapat jejak. Siapa yg tak bayar akan kena block mac id nya. Kalau boleh jangan post lagi supaya yang dah dapat install sekarang dapat menikmati terus live tv. ��

  10. apps ni hack/duplicate dari MYIPTV sebenarnya… tapi selagi PREEE pakai la.. bagi yang nak yg berbayar bulan2 leh pm sya 🙂

    Dengan lebih daripada 170 lebih saluran, kini anda boleh menonton hampir semua saluran sama seperti Asterok, saluran MediaCorp semua Singapura, saluran yang dipilih dari China dan Taiwan, Indonesia saluran TV negara, "movie" tayangan Pilihan dan banyak lagi dengan MyIPTV. Selagi anda mempunyai sambungan internet dengan sekurang-kurangnya 2Mbps (4Mbps dan ke atas disyorkan) dan kotak Android yang serasi, "you're good to go".
    Harga langganan adalah =>
    3 month = RM120.
    6 month = RM170.
    12 month = RM270.
    If subscribed,"No REFUND". WhatsApp : +6012-6825154
    Perkara yang anda perlu tahu pertama:
    *100% menggunakan sambungan Internet kerana ini adalah satu perkhidmatan IPTV.
    *Perkhidmatan Internet yang stabil dengan kelajuan 4Mbps dan ke atas..lebih tinggi adalah disyorkan.
    *Sesuai digunakan bersama Android Box/HP/TABLET.
    Layari http://myiptvinfo.weebly.com/ untuk maklumat lanjut.

  11. Terima kasih admin krn share, semoga admin dipanjangkan umur Dan dimurahkan rezeki yg melimpah ruah.. Amin..

  12. saya dah guna app ni, bagi saya sangkut sangkut tu kira ok la…barang free… kut mana pun tq…kalau ada lagi yg baik baik post la…kita sokong you…

  13. Dh x bole lagi kot,sbb dh bnyk kali uninstall pastu install blk tetap x bole buka..sampai kuar channel2 tu je,bile select channel,lame loading pastu error..tp still smpn lg apps tu,mne tau nnt dh bole…hahaha…

  14. admin, kalo sblm ni dh de myiptv kt android box tv di rumah tp berbayar punya. mcmane nak install yg free pnye ni ke android box di tv sye yek? tq

  15. myitv7 boleh tgok ke?? aku dah byk kali install & uninstall,, same gak,, dok loading je… huwaaaaaa

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.