SyberTV merupakan  IPTV terbaru yang membolehkan anda untuk menonton siaran daripada TV Berbayar dari Astro dan juga beberapa Channel TV daripada luar negara. Aplikasi ini juga mempunyai kandungan filem-filem vod yang boleh di tonton secara terus.

SyberTV membolehkan anda untuk menonton lebih 1000+Live / 10000+VOD IPTV Channels For Southeast Asian. Channel-channel TV Premium dari Malaysia, Singapura, Philippines, Vietnam, Chinese, Korean, Japanese, India dan bermacam-macam lagi negara.

Siaran boleh di tonton dengan resolusi video 1080p HD dan mempunyai sarikata rancancan berbahasa melayu (local channel only).

Antara kelebihan SyberTV berbanding aplikasi IPTV yang lain adalah fungsi playback dimana anda boleh menonton semula siaran yang terlepas atau ingin mengulang semula siaran.

Selain itu koleksi VOD Movie yang banyak serta terkini disajikan untuk pengguna SyberTV. Movie dari Malaysia, Bollywood, Hollywood dan juga Hongkong serta Taiwan. Anda boleh menonton siaran dengan mudah dan pantas tanpa sebarang gangguan

Siaran 4K Movie yang terbaru juga boleh ditonton menggunakan SyberTV. Pastikan anda mempunyai connection internet melebihi 20 mbps untuk menonton siaran 4K.

SyberTV : Astro Pakej + Channel Luar

Devices Supported: All Android TV Box , Tablet, Phone dan Emulator

Channel List : Click Here

Key Features:

1. Support Android 4.0 or later version
2. Plug & Play. Tidak memerlukan dish antenna. Boleh digunakan dimana-mana (portable), samada diluar atau dalam malaysia.
3. Live TV channel resolution: 720p -1080p
4. New channels are updated online automatically.
5. Channel switch time: 3-5 sec.
6. Bandwidth yang diperlukan:

  • HD channel: ≥ 5Mbit

Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop untuk menginstall aplikasi ini. Rujuk post disini.

Bagaimana cara untuk mendapatkan aplikasi SyberTV

Langkah 1: Download Aplikasi SyberTV diatas.

Langkah 2: Klik dan Install Aplikasi

Langkah 3: Selepas proses Installation dan Verifikasi, akan keluar menu dibawah

Langkah 4: Hanya perlu lakukan Pembayaran di shopee atau shop kami untuk mendapatkan Username dan Pasword.

Langkah 5: Selesai proses Pembayaran anda akan diberi Username dan Password. Boleh terus menonton selepas itu.

LIVE TV
VOD MOVIE

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan aplikasi ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna! 

SHOPEE

We are now on shopee for easy purchase. Visit our shop https://shopee.com.my/androidrepublica

8 Replies to “SyberTV (Subscription)”

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.