LFTV – Live IPTV Apk

Satu lagi IPTV apk sudah pun muncul. LFTV mempunyai hampir 300 Live TV channel dari negara USA, Singapore, Malaysia Hong Kong, Taiwan, Japan dan China . Seperti juga GoatTV IPTV ini mempunyai siaran dari local tv dan juga sedikit kandungan astro

Aplikasi ni menggunakan menu berbahasa cina, walaubagaimanapun amat senang untuk digunakan. Interface yang hampir sama seperti juga siaran IPTV yang lain.

Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop. Rujuk post disini.

————————————————————————————————————-

Bagaimana untuk mendapatkan LFTV


Langkah 1: Download dan Install aplikasi apk diatas.

Langkah 2: Klik menu paling kiri untuk login (tak perlu id / password

Langkah 3: Hanya swipe atas dan bawah untuk menukar channel

Langkah 4: Sekiranya anda tidak dapat melihat siaran, ubah decode ke software dengan menekan butang menu.

Sekiranya anda tidak dapat mengakses menu menggunakan cara diatas, boleh gunakan cara dibawah :

Pergi ke Phone atau Android Box Setting => Accessibility => Dexterity and Interaction => Assistant Menu. Pastikan anda enable kan Smart Assistant Menu. Kemudian klik pada Edit Option. Anda boleh menambah atau membuang button dengan menggunakan (-) dan (+). Default menu yang terdapat didalam ini adalah Home Screen dan Menu Settings

enable
Enable Assistant Menu

Sekarang anda akan melihat menu bulat yang mempunyai 4 dots. Menu ini akan terapung di screen anda. Setiap kali anda membuka mana-mana aplikasi hanya perlu tekan button ini untuk mengakses menu setting.


————————————————————————————-

Update : Aplikasi ni sudah pun tidak boleh dilihat dan telah di block

————————————————————————————-

Enjoy! Jangan Lupa Like FB Page kami untuk update terkini : Kodi IPTV Malaysia

0 Replies to “LFTV – Live IPTV Apk”

  1. Dahy cuba di Nox..blue Stack ..tendang keluar balik..cuba di box putih..tiada login menu..masuk terus..blank black page sahaja. Hampa.

  2. already kena banned. The owner of the stream put up message asking "malaysia, why no parents cannot pay?". Scolding malaysia and all.

    Then put up a link to a cartoon channel.

  3. Halo… Nothing mentioned m'sian let… It's big BIRD not big HORSE lah… But yield abt the selling person low @ families discipline

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.