Myitv dari layarku tv kembali lagi dengan mode terbaru untuk membolehkan anda untuk menonton siaran tv berbayar tempatan dengan percuma dengan beberapa siri modifikasi keatas aplikasi sebelum ini

Berlainan seperti menu sebelum ini, MyITV7E mempunyai beberapa sub menu berbeza tetapi mempunyai beberapa basic channel daripada siaran astxx dan sub menu seperti Sports, News Channel, English dan Chinese Channel.

Siaran sukan yang terdapat didalam aplikasi mempunyai banyak pilihan channel luar negara seperti Sky Sport, BT Sport, FOX HD dan beberapa lagi channel.

Selain daripada terdapat juga ruangan VOD untuk rancangan filem-filem tempatan dan luar negara dengan menggunakan subtitle bahasa melayu. Terdapat beberapa genre dan filem yang ditawarkan adalah agak baru dan terkini.
Untuk mendapatkan siaran penuh hanya pergi ke menu member only dan masukkan password : 123456. Aplikasi ini adalah percuma dan tidak dijamin siaran akan berkekalan. Selamat menonton!
Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop. Rujuk post disini.

Bagaimana untuk mendapatkan aplikasi MyITV7E 

Anda boleh mendownload aplikasi MyITV7E secara terus menggunakan link dibawah.

Langkah 1: Download dan install MyITV7E apk diatas.

Langkah 2: Selepas itu menu utama akan kelihatan seperti dibawah dengan expiry date.

Langkah 3: Untuk membolehkan anda menonton siaran daripada aplikasi ini, pastikan anda menukar player set kepada MX Player.

Langkah 4: Hanya klik pada mana-mana siaran ataupun movie untuk menonton rancangan kegemaran anda

Langkah 5: Sekiranya anda mengalami masalah network error. sila download dan replace trial.zip file ke dalam folder data seperti gambar dibawah
Sekiranya anda tidak dapat memasukkan aplikasi atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna!
Video tutorial cara install myITV7E

43 Replies to “MyITV7E | Live TV Malaysia”

    1. Says sudah install myitv7e apk Dan jalan APK ini is keluar network error.mengapa macam ini sila tunjuk says bagainana jalan APK ini

        1. Says sudah install myitv7e apk Dan jalan APK ini is keluar network error.mengapa macam ini sila tunjuk saya bagainana jalan APK ini

    1. Ye la admin, saya pun mengalami nya, makin sekejup pula trial nya… kene off stb unifi dulu, pas tu tunggu kejup buka balik dapat kejup je.. mcmne ye? Saya masuk under member only.

  1. Assalam.. admin knp ek channel yg dekat area members tu boleh play dalam beberapa minit je pastu dia stuck n x leh play langsung.. please tolong ya admin.. tq

  2. Assalm… Admin kenapa ek bila buka mana2 channel yg dekat area members tu, time play tu dalam beberapa minit je dia terus stuck.. pastu kalau kita keluar n masuk semula langsung x leh play mna2 channel kat situ.. tlg ya admin.. tq

  3. Assalam admin.. mohon pertolongan.. sy ade buka channel dekat area members… Time channel tu tgh play, dalam beberapa minit terus stuck.. bila cuba channel lain x leh buka langsung.. sy keluar dr apps tu n masuk semula.. bila play x leh juga.. harap admin dpt fix.. tq admin..

  4. ADMIN
    Sebelum ni elok jer pakai tapi sejak rabu lepas (13.6.2018) bila buka dia keluar “Link network error”. Apa yg perlu dilakukan?

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.