1KTV  merupakan antara aplikasi android yang membolehkan anda untuk untuk menonton Live TV, Movie dan TV Show dari serata dunia dengan percuma.

Untuk memilih siaran live tv, hanya perlu klik pada icon negara, dan kemudian klik play. Aplikasi ini memerlukan anda untuk install dan play source video menggunakan vlc.

Untuk menonton movie, hanya perlu klik pada vod movie dan cari title movie berdasarkan huruf. Bagaimanapun banyak channel movie yang mempunyai error database dan tidak digalakkan untuk menonton disini.

Untuk mendapatkan channel special daripada astro, anda perlu untuk menggunakan fungsi carian, hanya tekan carian astro dan channel akan muncul. Kemudian klik play untuk menonton. Aplikasi ini menggunakan source percuma dan kemungkinan untuk channel down adalah tinggi.

Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop menggunakan aplikasi nox player.

Anda boleh mendownload aplikasi 1KTV dibawah secara terus menggunakan direct link.

Langkah 1: Download dan install 1KTV Apk diatas.

Langkah 2: Selepas itu hanya klik mana-mana menu untuk melihat siaran.

Langkah 3: Aplikasi ini mempunyai iklan dan anda akan melihat beberapa pop ads semasa memilih channel.

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan aplikasi ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna! 

8 Replies to “1KTV | Live TV Apps”

  1. Kenapa saya install kat android tv box bile nak play dia crash? Saya install dekat handphone bole pulak 🙁

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.