GoatTV10 – Live TV Apk

GoatTV10 adalah kesinambungan daripada GoatTV7. GoatTV merupakan IPTV dari negara China yang mempunyai hampir 270 TV channel dari negara USA, Singapore, Malaysia Hong Kong, Taiwan dan China . Ia mempunyai banyak pilihan TV Malaysia berbanding IPTV apk yang lain. GoatTV version ke 10 mempunyai lebih banyak pilihan channel astro berbanding siri sebelum ini.

Ape yang menarik mengenai IPTV ini, ia mempunyai banyak siaran astro berbahasa melayu dan juga beberapa channel astro supersport. selain daripada itu, ruangan sport section (Bein HD), international movie section juga mempunyai beberapa pilihan rancangan yang menarik.

Aplikasi ni menggunakan menu english dan senang untuk difahami. GoatTV10 telah mengubah interface aplikasi dan amat berbeza berbanding GoatTV3.


Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop. Rujuk post disini.

————————————————————————————————————-

Bagaimana untuk mendapatkan GoatTV10

Download GoatTV10 Apk : Link 1

Langkah 1: Download dan Install aplikasi apk diatas.

Langkah 2: Hanya swipe atas dan bawah untuk menukar channel

Langkah 3: Untuk favourite kan channel pilihan hanya perlu tekan di channel dan tambah collection dan pergi ke classification untuk melihat channel pilihan

Langkah 4: Sekiranya anda tidak dapat melihat siaran, ubah decode ke software.

Pilih Menu

Pergi ke Decode

Tukar ke Software decoding.Selesai

Youtube Tutorial untuk menggunakan GoatTV10

————————————————————————————-

Update : Kesemua siaran Goat TV tidak dapat digunakan. Aplikasi ini sudahpun menjadi premium iptv dan perlu bayar untuk menonton.

————————————————————————————-

0 Replies to “GoatTV10 – Live TV Apk”

  1. Pakai kat hypptv box.Yg saya nampak, kalau first bila buka goatv10, select channel riahd katakan..boleh load cantik. Lepas tu kalau tukar channel lain, akan ada masalah dimana loading 0Kb forever. Nak tgk semula saya akan reboot box dan modem utk tgk. Kalau goatv7 ..takde masalah nak tgk oasis..prima..astro supersport 1,2,3,4..cuma di goatv10 macam buggy lag kalau nak tukar channel ke2 dan sterusnya.

  2. takpa bang. boleh pakai goattv7 juga, channel xjauh beza pun. ikut device juga kot. sbb so far da try pakai dkt minix u1, ok je. masa nak tukar channel mmg sangkut tp dlm 1-2 min je lps tu ok.

  3. Macam mana nak fix yer, lepas tgk sekejap jer terus hang.. Klau tukar decode tu gmbr x cantik.. Sy guna unifi hypptv box tu

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.