Bein Sport HD-1 – Live TV Apk

Satu lagi aplikasi yang sangat berguna untuk menonton live stream sport dan juga live tv daripada bein sport hd-1. Aplikasi ini menawarkan banyak channel dari serata dunia termasuk lah rancangan tv malaysia.


Antara channel live tv yang terdapat dalam aplikasi ini adalah dari indonesia, malaysia, thailand, pakistan, korea, uk (menggunakan filmon tv) serta beberapa lagi channel seperti news, kids (cartoon), religion dan siaran radio antarabangsa

Yang paling best mengenai aplikasi ini ialah siaran sukan yang meluas dan meliputi hampir kesemua liga bolasepak yang popular seperti epl, la liga, liga italy, jerman dan juga champion league. Selain itu terdapat juga siaran ulangan untuk kesemua siaran diatas.

Kualiti video untuk apps ini juga amat memuaskan dan siaran amat stabil dan kurang buffering. walaubagaimanpun terdapat banyak ads (iklan) didalam aplikasi ini sebelum anda boleh menonton mana-mana siaran.

Selain daripada itu, terdapat juga notifikasi daripada aplikasi sekiranya ada perlawanan bolasepak sedang berlangsung.  

————————————————————————————————-
Bagaimana untuk mendapatkan Bein Sport HD-1 Apk

Langkah 1 : Download dan Install Aplikasi Bein Sport diatas

Langkah 2 : Hanya perlu swipe atas atau bawah untuk menukar channel.

Langkah 3 : Setiap kali membuka video, anda perlu melalui iklan terlebih dahulu. Selepas itu tiada lagi gangguan.

Selesai, sekiranya ada sebarang pertanyaan boleh bertanyakan di ruangan komen atau menghubungi kami terus di facebook page.

19 Replies to “Bein Sport HD-1 – Live TV Apk”

  1. admin saya pakai box putih tm. playstore saya dah kena remove. saya install bein sport HD ni tapi dia tak boleh run without Google play Services. ada cara lain ke admin? harap dapat membantu.

  2. Saya dah disable system auto upgrade..sebelum tu memang dah install es explorer..minggu lepas dia auto force update system..dah takde google play..tp still ada es explorer.

  3. sy pengguna box putih tm.. nak kongsi cara untuk matikan automatik upgrade system.. sebelum buka box off dulu internet.. masuk system upgrade delete link upgrade system.. save… restart box dan on internet. Insha Allah tiada lagi automatik system upgrade.. harap dapat membantu..

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.