Taiwan TV – Live TV Apk

Satu lagi aplikasi yang telah di mod daripada Huat 88TV yang membolehkan anda menonton siaran astro secara percuma. Taiwan TV membolehkan anda untuk menonton siaran tv berbayar tempatan dengan percuma dengan beberapa siri modifikasi keatas aplikasi sebelum ini. Walaubagaimana pun tidak semua peranti android boleh mendapat akses penuh kepada aplikasi ini.

Seperti juga Huat88 TV, aplikasi ini juga mempunyai beberapa basic channel daripada siaran astxx dan sub menu seperti Sports, News Channel, English dan Chinese Channel.

Siaran sukan yang terdapat didalam aplikasi mempunyai banyak pilihan channel luar negara seperti Sky Sport, BT Sport, FOX HD dan beberapa lagi channel.

Selain daripada terdapat juga ruangan VOD untuk rancangan filem-filem tempatan dan luar negara dengan menggunakan subtitle bahasa melayu. Terdapat beberapa genre dan filem yang ditawarkan adalah agak baru dan terkini.

Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop. Rujuk post disini.

Bagaimana untuk mendapatkan aplikasi Taiwan TV


Anda boleh mendownload aplikasi Myitv secara terus menggunakan link dibawah.

Langkah 1: Download dan install Taiwan TV diatas. (Tunggu 4-5 saat dan skip ad).


Langkah 2: Selepas itu menu utama akan kelihatan seperti dibawah dengan expiry date. Sekiranya keluar contact admin bermakna aplikasi anda tidak berjaya.

Langkah 3: Untuk membolehkan anda menonton siaran daripada aplikasi ini, pastikan anda menukar player set kepada MX Player.

Langkah 4: Hanya klik pada mana-mana siaran ataupun movie untuk menonton rancangan kegemaran anda

Klik disini untuk join telegram Kodi IPTV Malaysia untuk info-info terbaik ⇨ Telegram 

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan aplikasi ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna! 

0 Replies to “Taiwan TV – Live TV Apk”

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.