Live Premiership – Sport Addon

Live Premiership addon merupakan addon yang dihasilkan oleh Simtech dengan kerjasama dari metalkettle dan echocoder. Addon ini adalah khusus untuk penggemar premier league kerana ia mempunyai banyak informasi mengenai EPL seperti live premiership, transfer centre, monthly award, referee stats, club directories dan banyak lagi.

Pencarian live sports untuk premier league adalah amat mudah menggunakan addon ini dengan hanya perlu klik pada menu Live Match dan link akan disediakan secara terus. Kualiti yang ditawarkan adalah SD dan juga HD. Addon ini memerlukan anda untuk memasukkan Sport Devil yang terbaru kerana kebanyakkan source adalah daripada addon tersebut (akan auto installed jika anda tiada sport devil)


Selain itu terdapat juga menu IPTV Sport untuk anda menonton channel sports secara terus seperti sky sport, bein, fox sport dan juga astro super sport. Selain daripada itu, terdapat juga beberapa sukan lain yang boleh didapati didalam addon ini seperti NFL, NBA, Boxing & UFC, BAseball, Hockey, Tennis, Motorsport, Rugby, Cycling, Cricket dan juga Golf.

Untuk penggunaan yang lebih optimum, adalah digalakkan untuk memasukkan addon plexus terlebih dahulu kerana terdapat beberapa link didalam addon yang menggunakan sumber p2p seperti acestream dan juga sopcast.

———————————————————————————————————

Bagaimana cara untuk mendapatkan addon Live Primiership

Anda boleh mendapatkan addon ini dengan menambah source simtech dengan menggunakan link ini ⇨ http://simtech.net16.net/ (rujuk sini cara untuk menambah source). Ataupun mendownload repository simtech dibawah secara terus

button

Langkah 1: Download Repository Simtech diatas (Tunggu 4-5 saat dan skip ad).

Langkah 2: Buka aplikasi “Kodi“.

Langkah 3: Pergi ke “System” dan pilih “Setting”.
Langkah 4: Kemudian klik “Add-ons”.
Langkah 5: Pilih “Install From Zip Files” dan pergi ke lokasi dimana file di Download / Source.

Langkah 6: Klik dan install repository.simtech-2.5.zip”.

Langkah 7: Tunggu sehingga notifikasi “Add-ons Updated”.

Langkah 8: Pilih “Install From Repository” dan pergi “SIMTECH REPO“.

Langkah 9: Klik “Video add-ons” dan install “Live Premiership”.

Langkah 10: Sila tunggu sehingga keluar notifikasi dan boleh ke section “Video“.


Untuk menambah source atau tambah addon by zip menggunakan kodi krypton ➔ rujuk post ini.

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan addon ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dah Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna! 

7 Replies to “Live Premiership – Sport Addon”

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.