Fox Soccer 2GO

Aplikasi terbaik untuk melihat live stream perlawanan bola sepak di serata dunia. Fox Soccer 2GO membolehkan anda untuk melihat live match, replay match, result dan juga berita mengenai bola sepak yang terkini. Walaubagaimanapun untuk live match, anda memerlukan dns atau vpn ke US disebabkan oleh geo-lock

Fox Soccer 2Go ini merupakan aplikasi berbayar, walau bagaimanapun untuk versi kali ini ia telah pun di patch untuk digunakan secara percuma. Terima kasih kepada master aie kerana berkongsi aplikasi ini di malaysia streaming solution group.

Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop. Rujuk post disini.

 ————————————————————————————————————-

Bagaimana untuk mendapatkan Fox Soccer 2GO


Langkah 1: Download dan Install aplikasi apk diatas.

Langkah 2: Sekiranya mempunyai masalah failed to parse package, pastikan anda mendownload menggunakan pc atau desktop mode. Tidak perlu mendaftar untuk menggunakan aplikasi ini.

Langkah 3: Untuk live stream anda perlu menggunakan smart dns ataupun vpn (geo-lock untuk US region sahaja). Antara vpn percuma yang boleh digunakan adalah turbo vpn.

Download Turbo Vpn ⇨ Turbo VPN – Unlimited Free VPN

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan aplikasi ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dah Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna! 


0 Replies to “Fox Soccer 2GO”

  1. Pastu try kt box tx95 vpn turbo blh connect tapi bila nk tgk live dia kuar error while playing video, please try again…mohon bantuan tuan…atas kedua2 kes…

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.