CyberFlix TV  merupakan antara aplikasi android yang wajib dimiliki untuk pengguna android device yang gemar untuk menonton Movie dan TV Show dengan kualiti yang sangat baik beserta subtitles.

Dengan menggunakan aplikasi ini anda boleh stream secara terus atau mendonwload movie  dengan menggunakan subtitle daripada yang boleh didapati secara automatik.

Penggunaan subtitles juga boleh diubah didalam setting untuk membolehkan anda melayari movie dengan menggunakan subtitles didalam bahasa melayu. Hanya perlu set subtitles language ke Malay dan subtitles akan dicari sekiranya ada.

Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop menggunakan aplikasi nox player.

Anda boleh mendownload aplikasi cyberflix dibawah secara terus menggunakan direct link.

Langkah 1: Download dan install CyberFlix TV Apk diatas.

Langkah 2: Selepas itu hanya klik mana-mana menu untuk melihat siaran.

Langkah 3: Aplikasi ini telah pun di mod tanpa iklan dan anda boleh menonton tanpa sebarang gangguan.

Langkah 4: Selain dari normal interface, anda juga boleh menggunakan custom mod cyberflix dengan skin dari superhero DC dan Marvel dibawah

Iron Man ThemeBatman ThemeCaptain Amerika Theme

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan aplikasi ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna! 

5 Replies to “CyberFlix | Movie Apps”

  1. Saya guna tablet samsung note 8 android kitkat. Download boleh tapi error bila cuba klik app tersebut. Ada prblm app ni ke tablet saya.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.