Kite TV  adalah aplikasi android yang membolehkan anda untuk untuk menonton Live TV secara percuma. Applikasi ini hampir sama seperti cloud tv dimana terdapat channel premium dan freemium dari china, taiwan, japan, korea dan malaysia yang boleh di tonton oleh user.

Aplikasi ini menggunakan interface berbahasa chinese sepenuhnya, walaubagaimanapun channel list masih lagi menggunakan nama asal dan anda boleh memilih atau menukar channel dengan hanya swap keatas atau kebawah

Channel yang mempunyai logo diamond adalah premium dan anda perlu membuat pembayaran untuk menonton. Tetapi apa yang menarik adalah channel premium astrokk dari malaysia adalah percuma!

Terdapat banyak channel astrok yang boleh dilihat dengan mudah dan kualiti maksimum yang ditawarkan adalah sehingga 720p sahaja.

Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop menggunakan aplikasi nox player.

Anda boleh mendownload aplikasi Kite TV dibawah secara terus menggunakan direct link.

Langkah 1: Download dan install Kite TV Apk diatas.

Langkah 2: Selepas itu hanya klik mana-mana menu untuk melihat siaran.

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan aplikasi ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna! 

15 Replies to “Kite TV | Live TV Apps”

  1. Kalau awak nak masuk kite TV app android tahan lama. Jangan ikut apa yang diserbut. Guna android play store cari ini program. Saya sudah Guna tiga bulan tak ada masalah.

  2. kenapa saya banyak channel ada logo diamond…sebelom ni boleh tengok….sebelom nie xdak diamond….sekarang dah ada

  3. Aah betul tu,majoriti channel astrok dh start ada logo diamond. Semalam sempat tgk MLM final. Pagi ni bukak2 je x boleh dh tgk astrok warna. Seddey peddey.. Skrg ni smua nk buat duit je.. Sian kat golongan2 mcm kte ni yg kurang kemampuan nk pakai astrok full package.

  4. bro xde latest app ke utk tgk channel astro? yg kite tv ni dah xleh tgk free..tlg update bro kalau ada app lain..5star to u..

    1. install astro go..
      id beli je kt shoppe lifetime..
      device kena unrooted baru boleh guna astro go..
      klw device rooted kena tmbh app lain..
      gd luck bro

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.