Streamyx surprise dari Telekom Malaysia

suprise

Merujuk kepada post kami mengenai kejutan yang diberikan oleh unifi dan streamyx, pihak telekom malaysia telah pun mengumumkan kejutan buat pengguna streamyx. Daripada berita yang diterima, pihak Telekom Malaysia telah memberikan beberapa pilihan kepada pengguna streamyx yang tidak menerima penaik-tarafan kelajuan. (disebabkan oleh kekangan sokongan infrastructure di tempat anda)

choose

Penawaran pilihan adalah berbeza untuk setiap pelanggan bergantung pada lokasi dan sebagainya. antara beberapa pilihan yang ditawarkan adalah seperti berikut:
  • Potongan RM10 untuk langganan Webe untuk tempoh 12 bulan akan datang.
  • Langganan HyppTV Pack percuma untuk tempoh 12 bulan sekiranya pelanggan UniFi berkenaan tidak melanggan kepada pakej HyppTV tambahan.
  • 2 VOD percuma selama 4 bulan sekiranya melanggan pakej HyppTV tambahan.
  • Kupon GemFive bernilai RM25 untuk digunakan sekali bagi pembelian melangkaui RM100.
email

Bagi pengguna unifi yang telah mengisi form naik taraf dan menerima email confirmation boleh bersiap sedia kerana pihak unifi akan menaik taraf kelajuan anda bergantung pada lokasi. Hanya perlu tunggu notifikasi sms dan reboot modem untuk mendapatkan kelajuan yang baru yang di upgrade.
updat

Bagi anda yang menggunakan perkhidmatan Telekom Malaysia seperti UniFi, Streamyx atau TM Homeline yang masih belum mengisi online form, boleh menyemak apakah “kejutan” yang ditawarkan untuk akaun anda melalui laman TM Thank You Surprise dibawah.

0 Replies to “Streamyx surprise dari Telekom Malaysia”

  1. for upgrade or new register Streamyx & Unifi .Call / sms * +60163814550
    New Registration Get :Free Gift $$$ / Voucher / Tiket melancong Ke Luar Negara ' Sign up now .

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.