BlueSky – Live TV Apk

icon
BlueSky merupakan satu lagi IPTV dari negara china yang mempunyai hampir 450 TV channel dari negara China (termasuk CCTV). Seperti WDTV5 dan GoatTV, IPTV ini juga mempunyai video yang stabil dan berkualiti.
channel
Aplikasi ini menggunakan sepenuhnya bahasa cina dan hanya sesuai untuk pengguna yang fasih dan berminat untuk menonton siaran dari negara tersebut (tanpa menggunakan vpn). Bagaimanapun ia amat mudah untuk digunakan. Sport section nya juga mempunyai beberapa channel sport di dalam kualiti HD dan terdapat banyak pilihan.
live


——————————————————————————————————-
Bagaimana untuk mendapatkan Bluesky Live Apk


Download Bluesky Live Apk : Link 1 @ Link 2


Langkah 1: Download dan Install aplikasi apk diatas.

Langkah 2: Hanya swipe atas dan bawah untuk menukar channel

channel
live
Langkah 3: Sekiranya siaran tidak dapat dilayari ubah kepada software dicode. untuk pengguna phone, tekan menu (button kiri) dalam 4-5 saat


code

Sekiranya anda tidak dapat mengakses menu menggunakan cara diatas, boleh gunakan cara dibawah :
Pergi ke Phone atau Android Box Setting => Accessibility => Dexterity and Interaction => Assistant Menu. Pastikan anda enable kan Smart Assistant Menu. Kemudian klik pada Edit Option. Anda boleh menambah atau membuang button dengan menggunakan (-) dan (+). Default menu yang terdapat didalam ini adalah Home Screen dan Menu Settings

enable
Enable Assistant Menu
Sekarang anda akan melihat menu bulat yang mempunyai 4 dots. Menu ini akan terapung di screen anda. Setiap kali anda membuka mana-mana aplikasi hanya perlu tekan button ini untuk mengakses menu setting.

Enjoy! Jangan Lupa Like FB Page kami untuk update terkini ; Kodi IPTV Malaysia

0 Replies to “BlueSky – Live TV Apk”

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.