Incursion addon dihasilkan oleh Nixgates dan membolehkan untuk menonton movie dan tv show dengan link HD yang berkualiti dan stabil.

Addon ini mempunyai fungsi dan menu yang hampir sama dengan Covenant tetapi dengan sedikit pengubahsuaian thumbnail, icon dan juga beberapa penambahbaikan code scrapper.

 

Developer addon ini telah mengambil alih dan membaiki code daripada addon covenant yang tidak lagi di maintain oleh original developer disebabkan oleh amaran atau saman daripada pengeluar filem baru-baru ini.

 

Antara penambahan yang dilakukan adalah dengan membaik pulih dan menambah beberapa scrapper code baru untuk mencari link movie. Penambahan api key untuk Trakt intergration serta membaik pulih IMDB list.

Boleh dikatakan amat sesuai untuk digunakan sekiranya anda meminati Movie dan TV Show international. Addon yang sentiasa diupdate dan kualiti yang memuaskan.

Bagaimana cara untuk mendapatkan addon Incursion

Anda boleh mendapatkan addon ini dengan menambah source dengan menggunakan link ini ⇨ http://addons4kodi.site dan namakan addons4kodi. Selain daripada itu anda juga boleh  mendownload repository incursion dibawah secara terus

button
 
Langkah 1: Download Repository Incursion diatas atau menambah source.

Langkah 2: Buka aplikasi “Kodi“.

Langkah 3: Pergi ke “Menu Utama” dan pilih “Add-ons”.

Langkah 4: Kemudian klik “Add-ons Browser Icon”.
Langkah 5: Pilih “Install From Zip” dan pergi ke lokasi dimana file di Download Lokasi Source.

Langkah 6: Klik dan install “incursion repository.zip. Sekiranya menggunakan source pergi ke – android4kodi  repository dan pilih repository incursion.

Langkah 7: Tunggu sehingga notifikasi “Add-ons Updated”.

Langkah 8: Pilih “Install From Repository” dan pergi ke “incursion repository“.

Langkah 9: Klik “Video add-ons” dan install “Incursion”.
Langkah 10: Sila tunggu sehingga keluar notifikasi dan boleh ke section “Video Add-ons“.

Untuk menambah source @ addon by zip menggunakan Jarvis, FTMC, SPMC ➔ rujuk post ini.

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan addon ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna! 

One Reply to “Incursion | Kodi Addon”

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.