Satu lagi IPTV apk sudah pun muncul. CHDV TV mempunyai hampir 1600 Live TV channel dari negara Malaysia, Singapore, Indonesia, Hong Kong, Taiwan, Japan dan China . Seperti juga IPTV yang sebelumnya, CHDV ini mempunyai siaran dari local tv dan juga sedikit kandungan astro.

Aplikasi ni menggunakan menu berbahasa cina, walaubagaimanapun amat senang untuk digunakan. Interface yang hampir sama seperti juga siaran IPTV yang lain. Hanya perlu swipe kiri dan kanan untuk menukar channel / negara.

Boleh dikatakan hampir kebanyakkan channel iptv yang berbayar seperti huat88tv dan deke tv telah pun dimasukkan kedalam aplikasi ini dan membolehkan anda untuk menonton secara percuma. Walaubagaimanapun tiada jaminan ia akan bertahan lama.

Sekiranya anda tidak mempunyai android device, anda boleh menggunakan android emulator di PC atau pun laptop menggunakan aplikasi nox player.

 

Bagaimana untuk mendapatkan CHDV


Langkah 1: Download dan Install aplikasi apk diatas.

Langkah 2: Login menggunakan password.

Langkah 3: Hanya swipe atas dan bawah untuk menukar channel

Untuk mengelakkan sebarang masalah, kami tidak boleh memberikan id / password secara umum, boleh mendapatkan password aplikasi ini dengan like dan pm facebook page Kodi IPTV Malaysia
Username : androidreoublica
Password : 1234

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan aplikasi atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna!

68 Replies to “CHDV TV | Live TV Apps”

  1. Hi boss.. nk tnye sikit la… knpe skrg x boleh buka dh ye?? sedangkan nk ckp mslh line mustahil, sbb app tv lain boleh buka. bg solutions plz..
    ty.

  2. first buka ok, kali kedua buka

    network error, retry 5 second…

    hurmm tak leh tgk juga la nmpk gaya

  3. Download ok, install ok, tang username n password tu terus dh try androidreoublica@1234 androidrepublica@1234 pon tak boleh? Ada password baru ke? Share le sikit bos…

  4. Gue pon nak mitv & chdv psword. Mitv list nak tukar m3u cmne yeh. Chdv app tu cmne nak dpt masih boleh guna pakai ke bro.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.