Kodi Ghost IPTV adalah addon yang dihasilkan oleh Kodi Ghost dan merupakan addon yang membolehkan anda untuk menonton siaran live tv daripada negara UK dan USA serta Sport Channel.

Ini merupakan IPTV Premium dan boleh didapati dengan percuma dengan menggunakan addon ini. Account akan di generate secara random dan anda boleh terus menonton.

Anda juga boleh melihat preview siaran yang sedang ditayangkan atau next siaran dengan sangat mudah di link dan juga icon channel. Selain dari live tv terdapat juga siaran sukan seperti NFL, NBA, NHL dan juga EPL.

Kualiti siaran adalah sangat memuaskan, 720p – 1080p dan boleh dikatakan hampir ke semua link adalah lancar dan memuaskan. Pastikan anda menggunakan internet speed >10mbps.

Boleh dikatakan amat sesuai digunakan sekiranya anda meminati siaran live tv dari us dan uk dengan source yang stabil dan berkualiti.

Bagaimana Cara Untuk Mendapatkan Add-on Kodi Ghost IPTV

Anda boleh mendapatkan addon ini di repository kodi ghost dengan menambah source dengan menggunakan link ini ⇨ http://kodighost.gq/grave dan namakan kodi_ghost.Selain daripada itu anda juga boleh  mendownload repository kodi ghost di bawah secara terus

Langkah 1: Download repository.kodi.ghost diatas.

Langkah 2: Buka aplikasi “Kodi“.

Langkah 3: Pergi ke “Menu Utama” dan pilih “Add-ons”.

Langkah 4: Kemudian klik “Add-ons Browser Icon”.

Langkah 5: Pilih “Install From Zip” dan pergi ke lokasi dimana file di Download.

Langkah 6: Klik dan install “repository.kodi_ghost-1.0.zip“. Sekiranya menggunakan source pergi ke – kodi_ghost repository dan pilih repository kodi ghost.

Langkah 7: Tunggu sehingga notifikasi “Add-ons installed”.

Langkah 8: Pilih “Install From Repository” dan pergi ke “kodi ghost repository“.

Langkah 9: Klik “Video add-ons” dan install “Kodi Ghost IPTV”.

Langkah 10: Tunggu sehingga notifikasi “Add-ons installed”.

Langkah 11: Berjaya sekiranya notifikasi installation keluar dan boleh ke section “Video Add-ons“ dan klik add-ons Kodi Ghost.

Langkah 12: Sekiranya tidak berjaya ulangi langkah menggunakan source / download zip file.

Untuk menambah source @ addon by zip menggunakan Krypton, Jarvis, FTMC, SPMC ➔ rujuk post ini

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan addon ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna!

7 Replies to “Ghost IPTV | Kodi Addon”

  1. Instal berjaya tapi keluar error Kodi Ghost IPTV error check the log for more information. Macam mana nak selesaikn masalah ni ye

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.