ARMCTV  adalah aplikasi android terbaru dari team androidrepublica untuk tontonan rakyat malaysia. Ini merupakan versi androidrepublica addon tanpa menggunakan Kodi sebagai based (Stand alone apps).

Aplikasi ini menggunakan interface yang mudah dan ringkas, dengan theme seperti netflix like untuk memudahkan user untuk mencari movie dan channel tv dengan hanya swipe ke kiri – kanan.

ARMCTV membolehkan anda untuk menonton siaran live tv, movie dan juga tv series (drama) yang popular daripada malaysia dan juga luar negara.

Selain itu terdapat banyak movie-movie dari lama dan baru yang boleh ditonton secara terus dengan mudah menggunakan aplikasi ini. Terdapat juga movie dari indonesia, asian dan juga english movie

ARMCTV membolehkan anda untuk filter dan search movie dengan mudah. Selain itu anda boleh juga cast movie daripada handphone ke smart tv untuk menonton di screen yang lebih besar.

Fungsi login di aplikasi ini membolehkan anda untuk rate movie, menambah movie di playlist dan juga membolehkan anda untuk komen di setiap movie.

Anda boleh mendownload aplikasi ARMCTV dibawah secara terus dengan menekan butang download dibawah.

Langkah 1: Install ARMCTV apk.

Langkah 2: Klik mana-mana menu untuk memilih siaran.

Langkah 3: Selepas itu hanya klik play untuk melihat siaran.

Anda juga boleh mendownload aplikasi ARMCTV ini secara terus dibawah

Sekiranya anda tidak dapat memasukkan aplikasi ini atau jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, tinggalkan komen dibawah. Like dan Share post ini sekiranya anda rasa ia sangat berguna! 

13 Replies to “ARMCTV | Best TV Apps”

  1. Saya klik pada Channel Astro Ria, Astro WARNA, Astro Awani … kenapa gambar dia macam melompat2 ? maksud saya frame dia berganjak … macam tersekat sekat. Mohon tuan jelaskan. Terima kasih.

  2. saye dh install dkt unifi box yg putih, success. tp ada error check connection lps dh start apps (home screen)

  3. Tak boleh install pada android head unit. Kalau boleh buat versi premium utk android box/android head unit ramai sanggup bayar

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.