AndroidrepublicaSE addon merupakan addon dari team Kodi IPTV Malaysia dengan menggunakan based source code daripada livestreampro. Ia mempunyai channel yang sama dengan addon androidrepublica, tetapi dengan extra channel / content.

Add-ons ini mempunyai menu seperti Live TV, Siaran Radio, Filem Tempatan, Drama, TV Show, Filem Klasik, Animasi Tempatan, Zon Kuliah, Karaoke Lagu Melayu, Dapur Masakan dan juga ruangan informasi untuk update terkini daripada kami.

Antara channel tambahan yang boleh didapati di addon ini adalah seperti Indonesia dan Thailand Movie. Selain itu terdapat juga Premium IPTV, Asian On Demand dan Video On demand dimana kesemua fungsi ini di lock di addon biasa.

Seperti juga add-ons androidrepublica versi percuma, add on ini turut mempunyai menu seperti Live TV, Siaran Radio, Filem Tempatan, Drama, TV Show, Filem Klasik, Animasi Tempatan, Zon Kuliah, Karaoke Lagu Melayu, Dapur Masakan dan juga ruangan informasi untuk update terkini daripada kami.

Antara channel tambahan yang boleh didapati di addon ini adalah seperti Indonesia dan Thailand Movie. Selain itu terdapat juga Premium IPTV, Asian On Demand dan Video On demand.

Terdapat berbagai content menarik dari asia yang dikongsikan untuk pengguna seperti request section (boleh request movie disini), hindi movie, tamil, hong kong, japan, taiwan, pinoy tagalog (philiphines) dan korea.

Selain itu terdapat juga ruangan anime japan dan juga series dari kamen rider serta ultraman yang boleh dikatakan tidak terdapat di mana-mana addon lain. content akan di update berdasarkan kepada source website yang telah dipilih.

Movie dan drama dari Indonesia dan Thailand boleh didapati di dalam addon ini dengan subtitle english dan juga bahasa melayu. Boleh dikatakan hampir ke semua asian movie boleh di lihat menggunakan addon androidrepublicaSE

Add on ini merupakan kesinambungan daripada Kodi IPTV Malaysia Premium Build yang masih lagi dimaintain dan diupdate oleh team androidrepublica. Pengenalan versi stand alone tanpa build adalah untuk pengguna yang tidak mahukan penggunaan build didalam system kodi mereka.

Bagaimana cara untuk mendapatkan addon androidrepublicaSE

Anda boleh mendapatkan addon ini dengan hanya sekali pembayaran untuk menikmati segala content didalam addon ini secara percuma. File zip addon hanya akan diberi selepas proses pembayaran selesai.

Langkah 1: Sila download zip file addon ke dalam device yang anda ingin gunakan. Pastikan file yang di download adalah dalam format .zip.

Langkah 2: Buka aplikasi “Kodi“.

Langkah 3: Pergi ke “Menu Utama” dan pilih “Add-ons”..

Langkah 4: Kemudian klik “Add-ons Browser Icon”.

Langkah 5: Pilih “Install From Zip” 

Langkah 6: Pergi ke lokasi di mana file di download, klik dan install “plugin.video.androidrepublicaSE-4.0v1.zip“

Langkah 7: Tunggu sehingga notifikasi “Add-ons installed”.

Langkah 8: Selesai notifikasi, anda boleh ke section “Video Add-ons“.

Langkah 9: Add on akan request pin code untuk 1st time initialization.

Langkah 10: Hantar id code ini kepada kami. Selepas mendapat pin, hanya tekan ‘OK‘ dan masukkan pin untuk unlock addon ini.

Langkah 11: Kemudian anda boleh melayari addon ini dan menonton berbagai rancangan secara percuma tanpa sebarang bayaran bulanan.

Langkah 12: Sekiranya error untuk membuka menu, sila enable parse. Set kan download location sekiranya anda ingin mendownload content dari addon ini.

Langkah 13: Pastikan anda update urlresolver, resolveurl ke latest version untuk penggunaan optimum. Sila setup acestream untuk menggunakan sport menu dengan stabil.Untuk menambah source @ addon by zip menggunakan Jarvis, FTMC, SPMC ➔ rujuk post ini.

#Segala content yang terdapat didalam addon ini merupakan daripada website yang terdapat di internet. Pihak kami tidak menyimpan dan menyiarkan sebarang kandungan secara terus

44 Replies to “AndroidrepublicaSE | Premium Add On”

  1. adakah saya perlu beli “AndroidrepublicaSE Premium Build” jika saya beli ‘Kodi IPTV Malaysia Premium Build’?

  2. macam mana nak buat kalau dah sampai kat sini(Add on akan request access code untuk 1st time initialization.)?

  3. min skrg kodi iptv build premium android republicaSE ad masalah ke psl suma player x leh buka
    bila buka dia kua android republicaSE error

  4. assalamualaikum.. nak tanya tak dapat main cerita dari drama.. dapat error.. tapi dari movie ok.. tolong bantu siapa yg ada jawapan nya?

  5. Hi admin, sy nk tnya knp armc sy xboleh view live tv? Dia ckp urlresolver do not support this domain. Mohon batuan.

      1. Untuk asia on demand,tak boleh nak play movie..enable parse dah buat,update latest urlresolver pon dah buat..ada apa2 cara lagi yang perlu di check?

  6. Saya donnor androidrepublica premium build..saya berminat nak guna androidrepublicaSE..mcm mana cara..tq

  7. Salam admin…saya donor androidrepublica premium build…berminat nak guna androidrepublicaSE…bagaimana caranya?

  8. Please add Indonesia TV’s channel on the IPT V section for androidRepubliaSE that will be good for us Indonesian customers.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.